چگونه برای کاهش کراتینین 500 در نفریت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 500 در نفریت

نفریت مربوط به التهاب کلیه و ممکن است شامل چندین بخش از کلیه ها، مانند گلومرول، توبول های کلیوی، و غیره. به محض این که عملکرد کلیوی کاهش می یابد، در نتیجه با محتوای بالای کراتینین به دست آورد. چگونه برای کاهش کراتینین 500 در نفریت؟ با کلیک بر روی دکتر خط راست به گزینه درمانی و هزینه های درمان سریع تر!

کراتینین 500 نفریت

کراتینین - سوخت و ساز بدن فعالیت عضلانی است و معمولا توسط کلیه ها فیلتر.

نفریت بیماری های مختلف و شرایط، مانند لوپوس، پورپورا، عفونت، و غیره، منفی می تواند کلیه تاثیر می گذارد و باعث التهاب کلیه است. بدون درمان موثر خواهد به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه منجر شود.

کراتینین 500 است چندین بار بالاتر از سطح استاندارد است که با سطح بالایی از ضایعات و آسیب های جدی کلیوی همراه است.

چگونه برای کاهش کراتینین 500 در نفریت؟

برای کاهش کراتینین بالا، یک راه مستقیم - برای افزایش حذف کراتینین خون. برخی از گیاهان چینی مانند مواد مخدر نمایشنامه انتقادی می تواند به دفع کراتینین و سایر مواد زائد از بدن از طریق روده ها در مدفوع را افزایش دهد. علاوه بر این، پوست سیستم فیلترینگ اولیه بدن است. عرق کردن حمام درمانی می تواند منافذ باز را. در این روش درمانی، نه تنها می تواند به حذف کراتینین را از خون را افزایش دهد، اما همچنین می تواند برخی از مواد مغذی به کلیه های آسیب دیده فراهم می کند.

با این حال، دلیل اصلی کراتینین 500 نفریت کاهش می یابد عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه است. بنابراین، به طور قابل توجهی کاهش می دهد کراتینین 500 باید درمان اعمال می شود برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی - درمان موثر یشم کراتینین 500.

Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی می توانید خود تجدید فعال شدن و samoremontirovanie بافت های آسیب دیده و سلول های کلیه. اگر ساختار کلیوی می تواند لغو شود، عملکرد کلیوی افزایش خواهد یافت. در نتیجه، نفریت کراتینین بالا به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اگر شما نگرانی در مورد کلیه، شما می توانید تجزیه و تحلیل ایمیل asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: